sobota, 28 czerwca 2014

LBA 2x

Kangei Duszyczki! Mam do Was kilka spraw.
Na początek małe co nie co na temat rozdziału/ów:

Rozdział pojawi się BYĆ MOŻE jutro, ale niczego nie obiecuję. Jestem na drugim końcu miasta, w drugim mieszkaniu gdzie mam neta tylko z tableta taty, a na tablecie ciężko się piszę. Miałam wrócić do mieszkania(w którym mieszkam z babcią) jutro ale nie wiem czy tak się stanie więc niczego nie obiecuję.(przepraszam za me długaśne tłumaczenie braku rozdziałów.
A druga sprawa dot. opowiadania, a dokładniej postaci nijakiego Ichira Yukimury(patrz: zakładka cienie). Miałam w planach ową postać w poprzednich rozdziałach. Ale jak to u mnie bywa, wszystko stało się inaczej. Nie wiem kiedy wstawią tą postać, a może wcale jej nie wstawię? Sama niewiem. Pożyjemy-zobaczymy. 

A teraz czas na LBA do którego zostałam nominowania po raz drugi przez wspaniałą bloggerkę Natalię Ponte z równie wspaniałego bloga http://opowiadania-naty.blogspot.com/ 
Naprawdę Ci dziękuję moja Droga. Nie wiem czym sobie zasłużyłam na to wyróżnienie. Ale serdecznie dziękuję.
A oto jej pytania:
1. Cieszy cię popularność twojego bloga? 
Tak. Nie całe trzy miesiące a ponad 2200 wyświetleń.
2. Co byś swoim blogu zmieniła?
Wiele rzeczy.(prócz szablonu) Najbardziej to moje nudne rozdziały. 
3. Co sądzisz o ''limitach'' (np 10kom= next ) ?
Nie podoba mi się to za bardzo ale no cóż. Ja sama daję takie limity tylko, że u mnie 1/2kom=next.
4. Dlaczego zostałaś blogerką?
Pisałam od dawna. Czytali to tylko moi bliscy. Stając się blogerką chciałam sprawdzić czy to co piszę podoba się innym.
5. Masz jakieś rady dla blogerek , które piszą opowiadania ?
Nie przejmujcie się małą ilością komentarzy i wyświetleń. Nie poddawajcie się przez to. Możliwe, że kiedyś będzie więcej wyświetleń i komentarzy.

No to tyle Kochane Duszyczki. Tym razem nikogo nie nominuje, ponieważ nie mam za bardzo czasu i jestem zmęczona.

Do zobaczenia w następnym rozdziale Kochani.

Pozdrawiam MarutaMikoshi =^-^= 

 

Komentarze (2):

28 czerwca 2014 20:01 , Blogger #Thiana pisze...

Zasłużyłaś
Ja świetna blogerka ? Raczej nie tylko przeciętna
Nie moge doczekać się nexta

 
28 czerwca 2014 21:21 , Anonymous Anonimowy pisze...

Gratuluję, zasłużyłaś <3 a twoje opowiadania nie są nudne ;)

 

Prześlij komentarz

Jeśli już tu zaglądnąłeś proszę o jeden, nawet przypadkowy znak. Dla Ciebie to zaledwie parę sekund a dla mnie motywacja do dalszego pisania.

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna