wtorek, 11 listopada 2014

Kto czyta niech koniecznie skomentuje

Konni'chiwa! Mam do Was ogromną prośbę abyście ocenili mego bloga. Wiem, że niewiele osób czyta i praktycznie nikt nie komentuje ale bardzo mi na tym zależy abyście obiektywnie go ocenili. 
Wezmę wasze opinie sobie do serca. Więc, jeszcze raz proszę, niech każda osoba która przeczyta tego posta skomentuje go.

Kryteria:
  1.  Wygląd bloga, szablon
  2.  Treść
  3.  Bohaterowie
  4. Częstotliwość pojawiania się postów
  5.  Styl pisania 
  6.  Zakończyć bloga/ kontynuować go - uzasadnienie
  7. Uwagi, propozycje co do zmian w blogu itp
Wiem, że to dużo do skomentowania ale bardzo mi na tym zależy. Wasza opinia pomoże mi  w podjęciu decyzji(?) czy nadaję się do pisania. Za każdą, pozytywną, negatywną opinię bardzo dziękuję.

Komentarze (2):

11 listopada 2014 13:55 , Anonymous Anonimowy pisze...

Miałam cichą nadzieję, że pojawi się taki post. Oczywiście nie dlatego, że chcę Cię zdołować, broń Boże! Po prostu chcę Ci w pewnym stopniu pomóc, mam nadzieję, że się nie pogniewasz, co?

1. Szablon jest bardzo ładny. Sama robiłaś??
2. Treść, czyli opowiadanie? Pomysł bardzo dobry, aczkolwiek wykonanie średnie. Chodzi mi głównie o to, że jest za mało opisów emocji. Sama też tak robiłam na początku, i chyba każdt to robił, więc się nie martw ;) Radzę Ci dużo czytać (książek, i naprawdę profesjonalnych opowiadań), bo człowiek w ten sposób uczy się samemu pisać. Kształtuje nam się wtedy styl pisania, bo łączymy wiele w jeden- nasz własny, oryginalny.
3. Chodzi o zakładkę "Cienie"? Skoro tak- jest w niej troszkę bałaganu, niestety. Cytaty w niektórych miejscach są pod zdjęciem postaci, a w innych zaś obok. Głównie o to mi chodzi, bo tak to wszystko inne jest dobrze.
4. Ostatnio dodajesz je często- bardzo dobrze. Nie przejmuj się jakimiś opóźnieniami, bo każdemu może się zdarzyć ;) Postój veny, gorszy dzień, szlaban, albo jakieś prywatne sprawy.
5. Tak jak już wyżej wspomniałam- musisz jeszcze dużo poczytać ;)
6. Jeśli masz jeszcze pomysły- kontynuj, bo naprawdę nie warto się poddawać, tymbardziej, że jesteś jeszcze młoda i dopiero zaczynasz pisać- dopiero się uczysz. Nikt od początku swojej pracy- nie jest w tym idealny! Praktyka czyni mistrzem!
7. Brak.

Mam nadzieję, że weźmiesz sobie moje rady do serca, ale się nie obrazisz/załamiesz ;) Chcę Ci tylko pomóc, bo masz talent i nie możesz go zmarnować.

 
11 listopada 2014 14:37 , Blogger Sz pisze...

Bardzo dziękuje! Postaram się wziąć twoje rady do serca. Szablonu sama nie robiłam, pochodzi z szabloniarni(link z boku)
Jeszcze raz dziękuje za opinie.

 

Prześlij komentarz

Jeśli już tu zaglądnąłeś proszę o jeden, nawet przypadkowy znak. Dla Ciebie to zaledwie parę sekund a dla mnie motywacja do dalszego pisania.

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna