niedziela, 26 października 2014

WAŻNA INFORMACJA!!!!

Konnichi'wa! Obiecywałam Wam nowego bloga, że pojawi się w najbliższej przyszłości. Ale jak to u mnie bywa znowu zmieniłam plany. 
Postanowiłam wrócić do tej historii. Usunęłam epilog części pierwszej. Pojawi się nowy. Mam plany co do drugiej części opowiadania. (Nie)stety nie będzie w niej Miyoki. Bohaterką będzie potomkini naszej kochanej(?) kitsune Miyoki, Aiko,  oraz wszystkim znana i kochana(?) Kylie Morgan. Będzie również z lekka związana  z serialem na którego punkcie mam fioła, Teen Wolf. 
To tyle jeśli chodzi o spoiler(?) drugiej części. Przepraszam, że tak często zmieniam zdanie ale taka moja pokręcona natura :-). Mam nadzieję, że Druga Część opowiadania przypadnie Wam do gustu.
Proszę o komentarze. 


Pozdrawiam AngelusFortis 

Ps.Co sądzicie o nowym wyglądzie bloga? 

Komentarze (1):

26 października 2014 16:38 , Anonymous Anonimowy pisze...

Super wiadomość :*
A wygląd bloga przepiękny :*

 

Prześlij komentarz

Jeśli już tu zaglądnąłeś proszę o jeden, nawet przypadkowy znak. Dla Ciebie to zaledwie parę sekund a dla mnie motywacja do dalszego pisania.

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna