sobota, 6 grudnia 2014

Liebster Blog Award

Ohayo! Zostałam nominowana do LBA przez Victorie Evans z bloga One step closer
Bardzo dziękuję za nominacje. Zanim przejdę do głównego tematu postu to na początek pare 'ogłoszeń parafialnych' . 


Jak zauważyliście, rozdziały nie pojawiają się od bodajże dwóch tygodni. Miałam za dużo nauki(2 klasa gimnazjum). Miałam się wziąć za pisanie dzisiaj ale w czwartek i piątek miałam problemy z przyjaciółkami: moja była przyjaciółka napisała coś do mojej drugiej przyjaciółki coś obraźliwego, potem ja stanęłam w obronie pokrzywdzonej wyniku czego powiedziałam winowajczyni co mi na sercu leży i zakończyła się nasza przyjaźń. Na drugi dzień pokrzywdzona wybaczyła jej a ja stałam się tą najgorszą. Przeze mnie się popłakała bo wczoraj powiedziałam winowajczyni, że nie potrafię jej wybaczyć(zachowywała się okropnie, dziecinnie, działała mi na nerwy) i moja BFF wraz z koleżanką ciągle mówiły, że to moja wina. Wczoraj w nerwach powiedziałam, że żałuję że ją obroniłam i że wątpię że moja chyba (była) BFF nie stanęłaby w mojej obronie z czym moja siostra się zgadza. Próbowałam ją przeprosić, wysłałam sms'a ze szczerymi przeprosinami w wyniku czego znowu się przed nią poniżyłam. Dlatego rozdział prędko się nie pojawi. Przepraszam za ten mój wywód. Mam nadzieję, że zrozumiecie.

A teraz przejdę do czegoś znacznie przyjemniejszego a mianowicie LBA!
Jak już wcześniej wspomniałam nominowała mnie wspaniała Victoria Evans.
Oto pytania od niej:
1.  Jak masz na imię?
Marta
2. Ile masz lat?
Czternaście
3. Co natchnęło cię do założenia bloga?
Piszę od jakiegoś czasu. Założyłam bloga w celu poznania opinii innych na temat tego co piszę.
4. To twój pierwszy blog?
Nie :-)
 5. Masz jakieś zwierzątko? Jakie?
Mam psa. Kundelkę Punie
 6. Czytasz mojego bloga?
Czasami, jak mam czas :-)
 7. Ulubiona postać z Violetty? Ulubiony parring z Violetty?
Mimo, że trochę nie lubię tego serialu moją ulubioną postacią jest Francesca a parringiem Naxi.
 8. Słowa, którymi kierujesz się w życiu?
" Kto pierwszy wyciąga rękę na zgodę jest najodważniejszy. Kto pierwszy przebacza- najsilniejszy. Kto pierwszy zapomina- jest najszczęśliwszy"
 9. Jest coś, co szczególnie sprawia ci radość?
Muzyka, wspólnie spędzony czas z rodziną i mój pies.
 10. Jakie jest twoje hobby?
Pisanie, czytanie i poznawanie historii.
Nominacje i pytania napiszę później.

Komentarze (3):

6 grudnia 2014 10:30 , Anonymous Anonimowy pisze...

Kochana...
Bardzo współczuję ci tej sytuacji z przyjaciółkami!
Ale na pewno jakoś się ułoży! :3
Więc się tym nie zamartwiaj! ^^
A na nominację w pełni zasłużyłaś! *-*

 
6 grudnia 2014 12:30 , Anonymous Anonimowy pisze...

Mam nadzieję, że szybko się pogodzicie, choć skoro tak się zachowują nie są warte Twojej przyjaźni ;) Ale mimo wszystko trzymam za Was kciuki <3
Gratuluję LBA, zasłużyłaś :3

 
7 grudnia 2014 11:04 , Blogger Fresh Is Yummy pisze...

Bardzo fajne odpowiedzi! Gratulacje!

http://freshisyummy.blogspot.com/2014/12/blank-space.html

 

Prześlij komentarz

Jeśli już tu zaglądnąłeś proszę o jeden, nawet przypadkowy znak. Dla Ciebie to zaledwie parę sekund a dla mnie motywacja do dalszego pisania.

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna