poniedziałek, 31 marca 2014

Pierwsza strona księgi-Prolog

         Ziemia skrywa wiele tajemnic. Przez te miliardy lat Zielona Planeta zmieniała się i zmieniała,nadal się zmienia. Nawet najlepszy naukowiec nie jest w stanie odkryć tych tajemnic. Takie jest również nasze życie. I my.
        Życie gna do przodu a my razem z nim. Nie mamy na to wpływu. Zmieniamy się. Raz na lepsze, raz na gorsze.
       Przez całe życie staramy się być kimś innym.Nie chcemy ukazać swego prawdziwego Ja. Boimy się reakcji otoczenia. Staramy się nie wyróżniać z tłumu bo się boimy! Boimy się braku akceptacji. Odrzucenia otoczenia. Samotności. Staramy się nie być sobą.Ale po co? Nie wiemy sami. 
      Jesteśmy tak jak Ziemia. Nieodkryci. Tak naprawdę nie znamy doskonale samego siebie, więc nie możemy powiedzieć, że znamy kogoś innego doskonale. Nie możemy mówić, że znamy jakąś osobę doskonale jak ona sama nie zna świetnie samego siebie.
      Tak jak Ziemia skrywamy wiele tajemnic. Każdy ma swoje tajemnice. Nie ma człowieka ani stworzenia na całej naszej Planecie Życia kto nie ma żadnych tajemnic. Każdy z nas coś ukrywa. Jedni mają poważne tajemnice a drudzy poważniejsze. Nie ma człowieka bez tajemnicy.




____________________________________________________________________________
Oto prolog. Mam nadzieję, że się podoba. Być może jeszcze coś dodam. Rozdział pierwszy pojawi się być może jutro.
 Twój komentarz=Motywacja=Szybsze napisanie rodziału

Komentarze (7):

31 marca 2014 21:32 , Blogger Unknown pisze...

Bardzio fajny :)) dosc ciekawy , napisalas sama prawde :) czekam na next :)
I mam nadzieje ze jeszcze do mnie wpadniesz ? ;)

 
31 marca 2014 21:40 , Blogger Sz pisze...

Dziekuje:)Jasne ze wpadne:)

 
1 kwietnia 2014 07:11 , Anonymous Anonimowy pisze...

Świetny prolog ;).
Czekam na rozdział ;)

 
1 kwietnia 2014 11:25 , Anonymous Anonimowy pisze...

Bardzo cieszę się, że zaprosiłaś mnie do czytanie swojej historii.
Muszę przyznać, że zaczyna się ona bardzo ciekawie.

 
1 kwietnia 2014 13:24 , Anonymous Anonimowy pisze...

Podoba mi się... Na pewno będę czytać. Mam nadzieję, że ty też będziesz często do mnie wpadać :) ( http://violetta-love-story.blogspot.com/ ) :)

 
3 kwietnia 2014 21:00 , Blogger Unknown pisze...

Supcio :-).
Pozdrawiam

 
4 czerwca 2014 16:40 , Anonymous Anonimowy pisze...

Zajebisty prolog :3 Czytam 1 rozdział ^.^

 

Prześlij komentarz

Jeśli już tu zaglądnąłeś proszę o jeden, nawet przypadkowy znak. Dla Ciebie to zaledwie parę sekund a dla mnie motywacja do dalszego pisania.

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna